فایلهای افزایش ممبر تلگرام-فالوور اینستاگرام-بازدید وبسایت

محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات و مطالب ما راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 47
  • بازدید دیروز : 5
  • بازدید کل : 64979

چگونه خوابی خوب داشته باشیم ؟!


چگونه خوابی خوب داشته باشیم ؟!

یک خواب مناسب و راحت شبانه، تنها یک نوع استراحت به شمار نمی‌آید، بلکه یک ضرورت و نیاز بسیار مهم برای انسان است. از دست رفتن تنها چند ساعت از خواب می‌تواند موجب بروز مشکلات فراوانی در افراد شود.


شاید این‌طور بتوان گفت اهمیت خواب برای بسیاری از ما کاملاً روشن و واضح است، اما آنچه به طور دقیق و مشخص در طول این فرایند بیولوژیکی رخ می‌دهد هنوز هم مشخص نبوده و مورد بررسی دانشمندان و متخصصان این علم قرار دارد. بسیاری موافق این موضوع هستند که چیزهایی که در طول دوره‌ی خواب انسان رخ می‌دهند، برای ادامه‌ی حیاط انسان مهم و ضروری به شمار می‌آیند.

همان‌طور که متخصصان این علم بیان می‌کنند، برخی از دلایل اهمیت خواب را می‌توان فوایدی نظیر: حذف مواد زائد از مغز، حفظ انرژی، تجدید بسیاری از فعالیت‌های مهم بدن و ترمیم بافت‌های آسیب دیده دانست. به عنوان مثال هورمون‌های خاصی در بدن انسان وجود دارند که تنها در زمان خواب ترشح شده و مختص این زمان هستند.

این‌طور گفته می‌شود که محرومیت از خواب می‌تواند سبب بروز عواقب جدی و خطرناک برای فرد و حتی اطرافیان وی گردد. در وهله‌ی اول، کیفیت پایین و مدت زمان کم خواب می‌تواند فرد را مستعد ابتلا به انواع بیماری‌های گوناگون سازد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، دامنه‌ی این بیماری‌ها می‌تواند از بیماری‌های قلبی، سکته‌ی مغزی و ابتلا به دیابت تا بروز سرماخوردگی را شامل شود. تنها از دست رفتن بخش کوچکی از خواب کافی است تا تأثیر بزرگ خود بر عملکرد سیستم ایمنی بدن را نشان دهد. نتایج حاصل از یک تحقیق مشخص نمود که خواب شبانه‌ی کمتر از 7 ساعت می‌تواند تا سه برابر، خطر ابتلا به سرماخوردگی را افزایش دهد. مطالعه‌ی دیگری نیز نشان داد که چنانچه فردی از خواب مناسب بیش از 4 ساعته‌ی شبانه برخوردار نباشد، پس از شش شب نشانه‌های بروز پیش دیابت نمایان خواهد شد.

توجه داشته باشید که اطرافیان افرادی که از کمبود خواب رنج می‌برند نیز ممکن است متضرر شده و دچار آسیب دیدگی شوند. به دلیل فقدان خواب مناسب، افراد به شدت دچار تأثیرات منفی در توانایی‌های اجتماعی خود خواهند شد. بدین معنی که به درستی قادر به درک و تحلیل نشانه‌های اجتماعی نبوده و در مواقع بحرانی، نظیر بروز اتفاقات رانندگی، توانایی تصمیم‌گیری درست و عکس‌العمل مناسب را از دست خواهند داد. در واقع خواب‌آلودگی، آمار بالایی از بروز حوادث رانندگی در بسیاری از کشورهای دنیا را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این اعتقاد بر این است که خواب‌آلودگی، دلیل بروز خسارات میلیاردی در صنایع تولیدی و تجارت می‌شود.

اگر شما هم از جمله‌ی افرادی هستید که از خوابی مناسب و راحت محروم هستید، اصلاً جای نگرانی نیست. راه‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا خوابی راحت و باکیفیت را تجربه کنید که ما در این بسته در اختیارتون گذاشتیم.

 

این بسته ی 503 صفحه ای راه های داشتن یک خواب خوب است ، حاوی محتوای زیر :

  • مراحل مختلف خواب
  • خواب ازنگاه تعالیم اسلامی
  • چگونه خوابی خوب داشته باشیم
  • و هر آنچه برای داشتن خوابی خوب و کافی نیاز داریم

 

قیمت واقعی این محصول 20 هزار تومان است اما به مدتی محدود مشمول تخفیف 75 درصدی شده پس اکنون فقط با 5 هزار تومان می توانید آن را خریداری کنید.


مبلغ واقعی 78,000 تومان    75% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1576

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

آینده خودتون رو از همین امروز بسازید، چرا که کار امروز رو به فردا سپردن، کار افراد شکست خوردست.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما