فایلهای افزایش ممبر تلگرام-فالوور اینستاگرام-بازدید وبسایت

محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات و مطالب ما راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 7
  • بازدید کل : 64932

معرفی انواع طب - تاریخ پزشکی - انواع روشهای درمان


معرفی انواع طب - تاریخ پزشکی - انواع روشهای درمان

پزشکی یک دانش کاربردی است، هدف آن حفظ و ارتقاء تندرستی ، درمان بیماری‌ها و بازتوانی آسیب‌دیدگان است. این منظور با شناخت بیماریها ، تشخیص ، درمان و جلوگیری از بروز آن‌ها به انجام می‌رسد . دانش پزشکی بر روی طیف وسیعی از رشته‌ها شامل از فیزیک و زیست‌شناسی تا علوم اجتماعی ، مهندسی و علوم انسانی بنا شده‌ است . امروزه هدف دانش پزشکی استفاده از فناوری‌های دانش‌مبنا و استدلال قیاسی برای رسیدن به راه‌حل مشکلات بالینی است . اکتشافات در باب ماهیت ژن‌ها و سلول‌ها دریچه‌ای برای تعریف فیزیولوژی بر مبنای سیستم‌های مولکولی فراهم کرده‌است . این بصیرت فیزیولوژیکی راه را برای درک بهتر فرایندهای پیچیده بیماری‌ها و رویکردهای نو درمانی فراهم کرده‌ است.

 

تلاش بشر برای درمان بیماری‌ها و آسیب‌ها از دوران پیش از باستان وجود داشته‌است و در دوران باستان نیز در کنار مذهب و گاه به عنوان بخشی از آن وجود داشته‌است . در یونان باستان پزشکانی چون بقراط پزشکی را به عنوان دانش و فنی مجزا مطرح کردند و بنیانگذاران راهی بودند که بعدها توسط پزشکانی همچون ابن‌سینا و رازی طی شد.

 

در دوران رکود علم و پزشکی در دنیای غرب در قرون وسطی ، مسلمانان و ایرانیان شروع به ترجمه آثار پزشکی یونان باستان از جمله آثار بقراط و گالن به عربی کردند . از طرفی با بهره‌گیری از میراث علمی پزشکی ایرانیان در جندی شاپور پزشکی در دنیای اسلام شکوفا شد. ابن سینا از مشاهیر برجسته پزشکی در این دوران بود که توسط برخی منابع در کنار بقراط به عنوان پدر علم پزشکی شناخته می‌شود . او کتاب قانون در پزشکی را نگاشت که از مشهورترین کتاب‌های تاریخ پزشکی محسوب می‌شود از سایر مشاهیر می‌توان از زهراوی ، ابن زهر ، ابن نفیس ، و ابن رشد نام برد .

 

در طول تاریخ پزشکی ، انواع روش درمانی در طب های سنتی ایرانی ، طب چینی و طب اسلامی مانند حجامت ، طب سوزنی ، اصلاح مزاج و... بوده است که در این بسته ی 241 صفحه ای معرفی انواع آنها وتاریخ شان را برایتان آماده کرده ایم. در ضمن هدیه ای هم در این بسته براتون قرار دادیم که آن کتاب قانون ابن سینا ست.

 

قیمت واقعی این محصول 10 هزار تومان است اما به مدتی محدود مشمول تخفیف 50 درصدی شده ، پس اکنون فقط با 5 هزار تومان می توانید آن را خریداری کنید.


مبلغ واقعی 38,400 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1141

دیدگاه های کاربران (0)

آینده خودتون رو از همین امروز بسازید، چرا که کار امروز رو به فردا سپردن، کار افراد شکست خوردست.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما