فایلهای افزایش ممبر تلگرام-فالوور اینستاگرام-بازدید وبسایت

محل لوگو

نظرسنجی سایت

آیا از محصولات و مطالب ما راضی هستید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 10
  • بازدید کل : 64874

کسب درآمد اینترنتی


کسب درآمد اینترنتی

بسم الله فروشگاه مصطفی

بسته کسب درآمد آسان از اینترنت

روزانه ۵۰۰ هزار تومان تا ۱٫۷۵۰٫۰۰۰ تومان

 

مناسب برای تمامی افراد با هر سن و دانشی

میتواند زندگیت را عوض کند

این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید

فروش خود را با این اموزش

چندین برابر کنید

وضعیت پکیج : کاملا فعال

قبولی در پزشکی، حقوق، مهندسی،آزمون نمونه و تیزهوشان با کنکورپلاس(فوق حرفه ای)

جدیدترین نسخه :

$(نسخه تابستانه)$

آپدیت 1 تیر ماه 1398

نکته مهم:

با اين پکیج شما هرگز نيازي به كار كردن با سايتهاي كسب درآمد خارجی و يا پي تي سي و يا زيرمجموعه گيري نخواهيد داشت . ما در اين پکیج از شما نخواهيم خواست كه با چنين سايتهايي كار كنيد . ضمنا شما به هيچ عنوان با خارجيها نيز كار نخواهيد كرد . درآمد شما از اينترنت و از همين ايران خودمان به دست مي آيد و مستقيما به حساب بانكي شما در ايران واريز خواهد شد . شما هيچ نيازي به انجام كارهاي غير عرف و يا غير شرعي نخواهيد داشت و درآمد شما كاملا قانوني خواهد بود . هیچ نیازی به وی پی ان یا آنتی فیلتر نخواهید داشت.بنابراين جاي هيچگونه نگراني نيست .

 

محتوای این محصول:

‏1-‏ اگر سایت وردپرسی داشته باشید می توانید با این ترفند بازدید و درآمد خود را به صورت معجزه آسایی افزایش دهید.‏


‏2-‏ اگر سایت وردپرسی ندارید ما روش سریع و ساده ساخت یک سایت وردپرسی را با تمام نکات توضیح داده ایم که می توانید در عرض کمتر از یک ساعت آن را داشته باشید و باز با همین ترفند می توانید در چند دقیقه به ‏سایت درآمدزا تبدیل نمایید.‏

 

3-کسب درآمد میلیونی از بازار داغ تلگرام

 

خبر خوش: شما راه 5 ساله را فقط در 5 روز طی میکنید

 

توجه:این بسته فقط نیاز به صرف وقت 1الی2ساعت وقت درروز دارد و به سرمایه و دانش خاصی نیاز ندارد

 

مطالبی که در بالا مطالعه کردید کاملا صحت دارد و واقعی است. اگر شما برای آخرین بار تلاش تان را بکنید و خط بطلانی روی همه تجربه های تلخ و شکست خورده قبلی تان بکشید و یک یا علی محکم بگویید می تونید از همین امروز و تا پایان امشب رازی را یاد بگیرید که هرچه زودتر آن را به کار بگیرید و از آن استفاده کنید زودتر به درآمدی که گفتیم می رسید.

 

واقعیتش را بگم تا قبل از اینکه خودم هم این روش را یاد بگیرم پول درآوردن و کار کردن برایم خیلی دشوار شده بود. اگرچه روشهای پولساز خیلی زیادی وجود دارند اما حتما بهتر می دانید که تقریبا تمامی آنها به سرمایه اولیه، دانش کافی و مهارت بالا نیاز دارد اما چیزی که برایم معجزه کرد یاد گرفتن همین راز بود.

 

یک روش بسیار ساده و در دسترس که فقط با یک تکنیک خاص هر کسی می تواند از آن برای پولسازی استفاده کنید. روشی که می توان به کمک آن به پول های هنگفتی در روز و ماه و سال رسید. نمی دونم الان در چه شرایط مالی هستید اما حدس می زنم احتمال زیاد الان در شرایط سخت مالی قرار دارید و دنبال راه گریزی برای فرار از این شرایط سخت هستید و دوست دارید روز های سال جدید را با حساب بانکی پر پول شروع کنید. دغده مالی تان زودتر تمام شود،از فشارهای مالی خلاص شوید درست شرایطی که خودم تا قبل از یادگیری این روش داشتم و با آن دست و پنجه نرم می کردم.

 

اگر متاهل هستید به خوبی درکتان می کنم که کم پولی یا بی پولی چه زجر بزرگی برای یک نان آور است یک پدر یا مادری که مسئول خرجی بچه هاست و به قول معروف نان خور دارد خیلی مسئله مالی براش مهم است. عمدا در بالا گفتم که این کار و این روش چه چیزهایی نیست تا خیالتان راحت شود با یک روش جدید مواجه هستید با یک فرصت نو که مثل یک ماهی بزرگ خیلی خیلی لیز است یعنی اگر قدرش را ندانید به سرعت از دستان تان لیز می خورد و شاید هیچوقت دیگر دوباره بدستش نیاورید.

 

اگر اعتقاد داشتید که باید دنیا بچرخد و بچرخد تا یک روز شانس در خانه تان را بزند به جرات به شما می گویم امروز همان روز شانس تان است. من با این روشی که یاد گرفتم خدا را شکر حسابم را از بی پولی بیمه کردم، اکنون که خودم به لطف خدای یکتا کاملا تامین هستم تصمیم گرفتم با بهای بسیار اندکی این روش را در اختیار هر کسی که دیگه واقعا به اینجاش رسیده و توان بی پولی را ندارد قرار دهم.

 

اینکه شما این آموزش ثروت ساز را برای خودتان تهیه کنید یا نکنید هیچ ضرری به من و حساب بانکیم نمی زند اما تصمیمی که شما برای الان تان و آینده تان می گیرید خیلی مهم است. حساب کنید هر روزی که به خاطر ندانستن این روش، می گذرانید چه پول هنگفتی را از دست می دهید.

 

روزانه چقدر پول در می آوردید؟ آیا به روزانه ۵۰۰ هزار تومان رسیده اید؟ بعید می دانم… چون خودم هم تا همین چند سال پیش در شرایط سختی بودم و برای هر خرجی که در ماه می کردم کلی حساب کتاب می کردم که تا آخر ماه کم نیاورم. من واقعا نمی دانم الان شما در چه شرایطی هستید اما همینقدر می دانم که از روزی که از این روش برای امرار معاش خانواده تان استفاده کنید همه چیز برای تان فرق خواهد کرد.

 

اتفاقات لذتبخشی برایتان خواهد افتاد، اگر دانشجو هستید خواهید توانست به سادگی مخارج تحصیلات تان را بپردازید، اگر خانم خانه دار هستید می توانید خیلی سریع به استقلال مالی برسید و کمک خرج شوهرتان باشید. زندگی مالی تان را نجات دهید و شرمنده فرزندان عزیزتان نباشید.

 

اما چیزی که نمی توانم آن را نگویم این است که واقعا هم وطن عزیزم سعی کنید هر چه زودتر شروع کنید. تا فرصت هست شروع کنید و بار خودتان را ببندید. این بار بستن منظور کلاهبرداری نیست، منظور این است که از این بستر رایگان و حلالی که وجود داره برای کسب درآمدهای میلیونی استفاده کنید. نکند این فرصت از دست تان برود و بعد از چند سال فقط شاهد کسانی باشید که ثروتمند شدند و شما کماکان مجبورید برای روزی ۵۰ هزار تومان پول از صبح تا شب کلی زحمت بکشید و نه به خودتان برسید نه همسرتان نه بچه ها…

 

این که شما الان در چه شرایط مالی هستید مهم نیست، بلکه مهم این است که اکنون پس از سالهای این فرصت فراهم شده تا با یادگیری یک روش آسان و سریع، برای خودتان در هر ساعت از شبانه روز در هر مکانی حتی منزل کار کنید و درآمدی سرشار داشته باشید درآمدی که خیلی خیلی بیشتر از شغل های خسته کننده و کم درآمد الان است. الان هیچ کس جز خود شما تصمیم نمی گیرد اینکه در همین وضع موجود بمانید یا از شانس تان استفاده کنید و تا پایان امشب با روشی آشنا شوید که دیدگاه تان به کسب درآمد را کلا عوض می کند.

 

قیمت واقعی این آموزش 100 هزار تومان است، از آنجا که می دانم خیلی ها در این روزهای دستشان شدیدا تنگ است و حتی 1000 تومان هم برایشان 1000 تومان است، پس تصمیم گرفتم برای علاقه مندان و کسانی که شدیدا دوست دارند از وضع موجودشان رها شوند، %80 تخفیف با شرط ادد کردن ممبر که در کانال یا گروه انجام دادین رو گذاشتم. اگه الان در این پیج هستید یعنی این شرط رو انجام دادین که پس فقط با 20 تومان میتونید این بسته رو دریافت کنید.

 

به دلیل اینکه خودم این راز را رایگان بدست نیاوردم و خیلی شکست خوردم و هزینه کردم تا آن را یاد گرفتم لذا بی انصافی است اگر انتظار داشته باشید این روش را رایگان در اختیارتان قرار دهم. شما خودتان باشید آیا حاضرید برای چیزی که مدت ها وقت و عمر و پول تان را گذاشته اید تا به موفقیت برسید به رایگان به دیگران یاد بدهید؟ قطعا نه…

 

هر چیزی بهایی دارد، و کلا هر چیزی را به نسبت سودش می سنجند، الان شما این کار را یاد بگیرید از همین امروز می توانید شروع کنید و چون کار خیلی ساده است و اونقدر پیش چشم همه ما بوده اما کسی به آن اعتنایی نکرده، بنابراین احتمال اینکه تا پایان همین امروز بتوانید به درآمد برسید چیز عجیبی نیست! البته این طور هم نیست که همه از همان روز اول بتوانند به درآمد بالا برسند ممکن است در روزهای اول هیچ درآمدی نداشته باشید اما قطعا و بدون تردید در روزهای آینده به درآمد لذت بخش روزانه ۵۰۰ هزار تومان میرسید.

 

پس می بینید که 20 هزار تومان مخصوصا الان دیگه واقعا رقمی نیست، اونقدر در طول روز این اسکناس های بی ارزش رو خرج می کنیم که واقعا هرچقدر برای یادگرفتن راهی برای خلاص شدن از این شرایط بپردازیم ارزش داره من خودم با اینکه یادگیری این روش خیلی خیلی گرانتر از چیزی که شما فکرش را می کنید برایم آب خورد اما اصلا ناراضی نیستم چون همواره آدم ریسک پذیری بودم و با اشتیاق برای یادگیری هزینه کردم و می کنم.

 

ایا میدانسته اید چرا دیگر سایت ها

نتوانسته اند اموزش های

لازم را به شمابدهند؟

حقیقت این است که این سایتهاخودشان هم رمز و رموز کسب درامد ازاینترنت را نمیدانند وخودشان هم نتوانسته اند درامد چندانی از اینترنت کسب کنند پس چگونه می خواهند به شما اموزش دهدند که کسب درامد کنید.

 

 

بخشی از سوالات راجب این بسته

که روزانه بسیاری از دوستان

از بنده میپرسند:

1.مقداردرامدی که ازاین پکیج به دست می اید چقدراست؟

کسب درآمد از این پکیج به شما بستگی دارد مثلا اگر روزانه یک ساعت وقت صرف کنید درماه 8 میلیون تومان کسب میکنید ولی اگر شما 2 الی 3 ساعت وقت صرف این بسته کنید درامد شما بین10 تا 20 میلیون تومان خواهد بود.

*

2. چند روز پس از خرید این بسته کسب درامد شروع میشود؟

پس از یک روز خرید و کار با این بسته کسب درامدشماشروع میشود

*

3.ایا من برای همیشه باید با این بسته کار کنم ؟

خیر شما پس از صرف 2 ماه استفاده از این پکیج دیگر نیاز به استفاده از روش های این پکیج نخواهید داشت چون باز هم درآمد ثابت خود را دارید و حتی اگر روزها وارد اینترنت نشوید باز هم درآمد ثابت خود را دارید

*

4.ایا این پکیج نیاز منددانش و وسایل خاصی برای درامد دارد؟

خیرشما فقط به یک کامپیوتر یا موبایل ویک اینترنت نیاز دارید حتما هم لازم نیست اینترنت پر سرعت باشد

*

5.من دانش خاصی در این زمینه ندارم باز هم میتوانم درامدداشته باشم؟

این بسته متناسب برای تمام سنین و تمام افراد هست و اصلا نیازی نیست که دانشی در این زمینه داشته باشید

*

6.درآمدی که از این بسته بدست می آورم چگونه به دست من میرسد؟

درامد شما بدون هیچ واسته ای مستقیما به حساب بانکی شما ارسال میشود

*

7. این اموزش چگونه بدست من میرسد؟

شما پس از پرداخت مبلغ بسته لینک دانلود را دریافت میکنید

*

 

هدیه ی ما به شما در این پکیج ارزشمند

هدیه mss8+{ افزایش ممبر(اعضای) کانال ، گروه تلگرام ،پیج اینستاگرام و بازدید وبسایت }

 

تصمیم با شماست

شما هم میتوانید به جمع کسانی بپیوندید که

این اموزش را خریده اند و به درآمد میلیونی رسیده اند.

 

قیمت اصلی پکیج  100 هزار تومان

اما سایت ما برای مدتی محدود با تخفیف 80 درصدی ویژه برای کسانی که شرط ادد کردن در کانال یا گروه را انجام دادن قرار داده. (اگه الان در این پیج هستید یعنی این شرط رو انجام دادین)

این محصول فقط و فقط با قیمت استثنایی 20 هزار تومن!

به فروش می رساند.

 

نکته: این قیمت از قیمت یک وعده پیتزا هم کمتر است آیا خرید این یک وعده برای اینده ی شما مفیدتر است یا این بسته؟

 

قیمت فقط 20 هزارتومان، فقط همین امروز!

یک تخفیف فوق العاده برای شما همراه عزیز

توجه : به زودی قیمت پکیج همان 100 هزار تومان خواهد شد.

قضاوت با شماست

20 هزار تومان بدهید و کسب درآمد کنید یا دیگران آن را بخرند

و راحت کسب درآمد کنند و شما افسوس بخورید.

موفقیت در کنکور با کنکورپلاس

نظرات ارزنده خود را می توانید هم از قسمت نظرات و هم از طریق تلگرام برای ما ارسال کنید تا در سایت به نمایش بگذاریم

ارتباط با ما:

تلگرام:

poshtiban014@

توجه : این پکیج هیچ ضمانت بازگشت وجهی ندارد. چون وقتی پکیج و آموزش کامل هست و به آن اعتماد داریم، دلیلی برای بازگشت وجه وجود نخواهد داشت. پس در خرید خود دقت نمایید و همچنین لطفا مثل یکی از کاربران به جای یکبار خرید محصول، سه بار آن را نخرید که وقت پشتیبانی هم کلی تلف شود! پس ما همین الان صریح و صادقانه(برخلاف بسیاری از سایت ها که برای پکیج های خود به دروغ می گویند بازگشت وجه دارند ولی ندارند)، به علت جلوگیری از سواستفاده های صورت گرفته، در هیچ صورتی ما بازگشت وجهی نداریم و نخواهیم داشت!

 

چون به این پکیج جامع، کاملا ایمان داریم.

 

 

 

در هنگام هر خریدی در دنیای اینترنت، به امنیت درگاه و https بودن آن کاملا دقت کنید.

درگاه امن فروشگاه مصطفی

جهت استفاده از درگاه پرداخت با هرکارت بانکی می توان از هر درگاه پرداختی استفاده کرد و

 

پرداخت را انجام داد و نوع درگاه به بانک صادرکننده کارت شما ارتباطی ندارد.

 

به طور مثال، مـــی توان با کارت بانک کشاورزی یا هــــر کارت دیگـــر از درگاه بانک سامان یا هـــر درگاه دیگـــری، خرید را به راحتـــی انجام داد.

 

شما هم می توانید خرید خود را با کارت بانکی تان به راحتی انجام دهید.

 

توجه : لینک دانلود پکیج، پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل واردشده نیز ارسال خواهد شد.
دقت کنید که ایمیل در ابتدای خود www ندارد.

 

لازم به ذکر است که وارد کردن نام و نام خانوادگی صحیح،

یا داشتن ایمیل و یا شماره موبایل الزامی نبوده و می توانید

از ایمیل و یا شماره موبایل غیر واقعی استفاده نمایید،

چرا که پکیج پس از خرید برای شما فعال شده و قابل دانلود و استفاده است.

سه اصل مهم در خرید اینترنتی:

پرچم ایران MSS8.IR

در پایان، برای همه شما عزیزان

آرزوی موفقیت و پیروزی رو داریم.

آینده خودتون رو از همین امروز بسازید،

چرا که کار امروز رو به فردا سپردن، تنها در

افراد شکست خورده دیده میشه.

موفق باشید.

دانلود پکیج درآمدزایی


مبلغ واقعی 379,000 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 75,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

آینده خودتون رو از همین امروز بسازید، چرا که کار امروز رو به فردا سپردن، کار افراد شکست خوردست.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما